Shop Mobile More Submit  Join Login
IT'S FUNNY BECAUSE I'M TWO YEARS LATE HAHAHAHAHAH


IT'S ALMOST ABOUT MARIO HAHAHAHAHAHAH


HAHAHAHAAH




So Sonic Colors looks pretty good huh?
Add a Comment:
 
:iconnintendolovergirlzzz:
NintendoLoverGirlzzz Featured By Owner May 11, 2015  Hobbyist Filmographer
Panel 27.
Priceless
Reply
:iconsmdkfan:
SMDKFan Featured By Owner Apr 12, 2015
:lol Sonic unleashed Joke.
Reply
:icon74notblank:
74notblank Featured By Owner Feb 20, 2015
His koopa kart had a butt
Reply
:icon74notblank:
74notblank Featured By Owner Feb 20, 2015
Epic face
Reply
:iconsonicthawerehog:
SonicThaWerehog Featured By Owner Jan 18, 2014
Mario Unleashed? :iconpatrickplz:
Reply
:icon09e:
09e Featured By Owner Aug 15, 2013
XD
Reply
:iconyoshi4ever01:
yoshi4ever01 Featured By Owner May 17, 2013
LOL AT BOWSER.
".....K love you buhbye" XD
Reply
:iconpokemondoctor100:
PokemonDoctor100 Featured By Owner Feb 24, 2013  Hobbyist Artist
Mario Unleashed! LOL :D
Reply
:iconsonikulikestopoo:
sonikulikestopoo Featured By Owner Jan 28, 2013
How much is a Bottemlesspit
Reply
:iconsasgetiq:
sasgetiq Featured By Owner Dec 22, 2012
Panel 3:
I died!! XD
Reply
:iconkutecat:
kutecat Featured By Owner Nov 10, 2012
hey look at the flying clown faace
Reply
:iconchi-da-hedgie:
Chi-Da-Hedgie Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Traditional Artist
panel 19:
LOOK AT THE CLOWNS BEHIND!
:iconlookatitplz:
Reply
:iconromello1:
Romello1 Featured By Owner Jul 12, 2012
C-C-C-Combo breaker!!
Reply
:iconmetrogamerx:
MetroGamerX Featured By Owner Jun 12, 2012
Panel 14: No Shit Sherlock
Reply
:iconreyroxroblox2011:
reyroxroblox2011 Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist Artist
K LOVE YOU BUHBYE XD
Reply
:iconadvanceddefense:
AdvancedDefense Featured By Owner May 19, 2012  Hobbyist Filmographer
Swinging and jumping puzzles? It's not like Mario doesn't go through those at a regular basis.
Reply
:iconprincessdaisy68:
princessdaisy68 Featured By Owner May 18, 2012  Student Digital Artist
on panel 13,and I just realized this,Bowser's clown car is Eggman's egg mobile or whatever it's called...
Reply
:iconprincessdaisy68:
princessdaisy68 Featured By Owner May 5, 2012  Student Digital Artist
it's based off of sonic unleashed,huh?
Reply
:iconmagiann:
magiann Featured By Owner Mar 25, 2012
On page 13, notice that bowsers clownmobile turned into an eggmobile.
Reply
:iconzuruzu:
Zuruzu Featured By Owner Jan 30, 2012
If that wasn't a Sonic Unleashed rip-off, then I'm an eagle.
Reply
:iconmiku-miki4ever:
miku-miki4ever Featured By Owner Jan 1, 2012
"you always say that and i always do"
so true so true :iconlmfaoplz:
Reply
:iconfarting5000:
farting5000 Featured By Owner Dec 18, 2011
27 mario haz epik face!
Reply
:iconcaramelpeach:
CaramelPeach Featured By Owner Jul 22, 2011  Hobbyist General Artist
"You always say that. And I always do. ALWAYS."

xD
Reply
:icondemypeace:
demypeace Featured By Owner Jul 19, 2011  Student Artist
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYY.......WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYYYY SOOOOOOOOOOO SHORT???????
Reply
:iconyelinna:
yelinna Featured By Owner Jul 15, 2011
I want to be a wereplumbeeeer!!!!!
Reply
:iconprincessoria1:
princessoria1 Featured By Owner Jul 8, 2011
mario version of sonic unleashed
Reply
:iconcheesycat:
cheesycat Featured By Owner Jul 1, 2011
I never really understood sonic unleashed, why the fuck did eggman turn sonic into a werehog anyway?? HE DIDN'T EVEN ACHIEVE ANYTHING!! but anyway good comic!
Reply
:iconmiku-miki4ever:
miku-miki4ever Featured By Owner May 22, 2011
yes they do
Reply
:iconhobgoblin9000:
Hobgoblin9000 Featured By Owner May 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
'' i beat you... ALWAYS...''
Reply
:iconhobgoblin9000:
Hobgoblin9000 Featured By Owner May 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
that was a quote from one of the comics
Reply
:icondann-the-yoshi:
Dann-The-Yoshi Featured By Owner Mar 30, 2011  Hobbyist General Artist
Bowser's Koopa Kar changes into Eggman's flying eggchair in the 13th frame of the comic. :lol:
Reply
:iconkirby5321:
kirby5321 Featured By Owner Mar 28, 2011   Artist
XD zomg werehog reference!
Reply
:iconrandomfanofanime:
randomfanofanime Featured By Owner Mar 21, 2011
Lol awesome, by the way was panel 18 a mindy and buttons refrence? love the comics and the refrences great job.
Reply
:iconshadowluigimwahaha:
SHaDOwLUiGImwahaha Featured By Owner Feb 25, 2011
so much for tht
Reply
:iconmarioluigi123:
marioluigi123 Featured By Owner Feb 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
bowsers has dr.robotniks car flying thing at frame #13
Reply
:iconrairaichao:
RaiRaiChao Featured By Owner Feb 6, 2011  Student General Artist
Mario gained alot of weight :I
Reply
:iconpheonix33:
pheonix33 Featured By Owner Feb 3, 2011
haha make more plz
Reply
:iconwhatura:
Whatura Featured By Owner Jan 22, 2011  Student Filmographer
"Now you're a wereplumber! Can't stop me now!"

..Am I the only one that noticed his little helicopter thing turned into Robotnik's hovercraft in this panel?
Reply
:iconluigiandmarioisawsom:
luigiandmarioisawsom Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Artist
you really need to make more!!!! im a fan!!!
Reply
:iconluigiandmarioisawsom:
luigiandmarioisawsom Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Artist
i love bowser's helicopter thing's empritions
Reply
:iconshadowthehedgehog988:
shadowthehedgehog988 Featured By Owner Dec 30, 2010  Student
lol i like it i faved it
Reply
:iconnicholangelo:
nicholangelo Featured By Owner Dec 30, 2010  Hobbyist General Artist
Slide three ftw! :pee:
Reply
:iconnicholangelo:
nicholangelo Featured By Owner Dec 30, 2010  Hobbyist General Artist
Oh and did anybody notice that bowser's flying thing has a butt on it?
Reply
:iconkellyrox1011:
kellyrox1011 Featured By Owner Dec 23, 2010
You should have insulted twilight in this one... ;_; (no offence to twilight lovahs)
Reply
:iconhotrod522:
hotrod522 Featured By Owner Dec 20, 2010
k loveyou buhbye Lol.
Reply
:iconshadowsister:
Shadowsister Featured By Owner Dec 4, 2010
yeah... sonic colors LOOKS good.
Reply
:icongameplaer10:
gameplaer10 Featured By Owner Nov 30, 2010
whens the next one?
Reply
:iconlupitabros:
Lupitabros Featured By Owner Nov 13, 2010
Ahahaha!!:rofl: He is right, Mario always defeat Bowser:rofl:
Reply
:iconpichubros12:
Pichubros12 Featured By Owner Nov 4, 2010
lmao
Reply
:iconcrashpl:
CrashPL Featured By Owner Nov 3, 2010
This is the storyboard for Super Mario Galaxy 3
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 265 KB




Details

Submitted on
October 8, 2010
Image Size
265 KB
Resolution
545×495
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,116 (1 today)
Favourites
297 (who?)
Comments
114
Downloads
180
×